onsdag 20. august 2008

Du som leser dennne bloggen.

Hei og velkommen til bloggen min! :-)
Håper du får utbytte av innleggene som vil komme her.
I denne bloggen kommer jeg til å skrive fem fordypningsinnlegg fra progresjonsplanen før jul. Kommer tilbake til tema valg etter hvert.
Vær fri til å kommentere det du leser, positivt eller negativt.
Gleder meg til å lese dine kommentarer.
Ellers ser jeg frem til å studere pedagogikk i dette skoleåret, og jeg har forventning om å lære mer og å få større evne til å forstå, vurdere og analysere pedagogiske metoder. Jeg forventer også at kunskapen skal bli internalisert, slik at jeg virkelig blir en enda bedre lærer.

Geir M

3 kommentarer:

Birgit E. Olsen Bratseth sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Birgit E. Olsen Bratseth sa...

Hei, Geir Martin...
Kjekt å se at du er i gang. Kan du legge inn litt opplysninger om deg selv, og bilde i profilen din også?
Lykke til med fordypningen i pedagogikk.

Birgit :-)

Kari sa...

Hei Geir Martin!

Kjekt å være i gang igjen etter en deilig og innholdsrik "ferie"! Gleder meg til å lese blogginnleggene dine! Lykke til!!

Kari :)